معرفی وبلاگ

درود به تمامی دوستان 

  

این وبلاگ شامل مقالات و پژوهشهای  روانشناسی و راهکارهایی برای پیشگیری و درمان مشکلات شایعی مانند اضطراب,افسردگی,کمبود اعتماد به نفس ,کمرویی و ... است. 

همچنین در این وبلاگ کتابها و سایتهای مفید و برگزیده در شاخه های مختلف روانشناسی معرفی میشود . 

صمیمانه منتظر پیشنهادها, حضور و عضویت شما در این وبلاگ هستیم. جهت فعالیت در این وبلاگ یا بصورت حضوری به آقای طاهری (علمی کاربردی نرم افزار -۸۶) مراجعه کرده یا در قسمت نظرات ایمیل خود را قرار دهید .

 

با سپاسی فراوان  

آرزومند لحظاتی خوش برای همه ی شما عزیزان هستیم

نظرات 7 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ

با عرض سلام و خوشامد گویی به شماَِ
امیدوارم که بتونید در این زمینه موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن.
www.sheen.blogsky.com
تبادل لینک هم میکنیم برای تبادل لینک در قسمت نظر دهی وب نظر بدهید.

مرسی
امیدوارم شما هم موفق باشید

ناشناس شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

وقتی خواستم ببینم که مدیر وبلاگ چیه اما دیدم با نام مستعار دانشجو خودتونو معرفی کردید واقعا حال کردم.
از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت می کنم. ]ًٌٍَُُِِّ

ممنون از لطفتون،همیشه به ما سر بزنید.

بماند یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام

ظاهرا آقایون ترم جدید خیلی محافظه کارن نه اسمی نه هویتی

ای بابا ....

مرسی که به ماسر زدید
ضمنا این وبلاگ با همکاری خودم (دانشجو دو)که ترم ۲ هستم ویکی از بچه های ترم جدید راه اندازی شده.

بیتا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.all-lyrics.blogsky.com

سلام من شما رو لینک کردم حالا نوبت شماست!
مرسی و ممنون که به من سر زدید

مرسی که ما سر می زنید بیتا خانوم. وبلاگ خوبی دارید. همیشه به ما سر بزنید

سلمان یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ

ازاینکه فعالیت تون روشروع کردید خوشحالم امیدوارم کهموفق باشید

ممنون

مدیریت وبلاگ یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ http://jahrom-sargarmi.blogsky.com

سلام
امیدوارم که شروع خوبی داشته باشید
من شخصا به روانشناسی خیلی علاقه دارم

مرسی
منتظر حضورتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد